
Benvolguts, benvolgudes,
uns alumnes de 4t de sec. han realitzat un treball sobre la interpretació literària centrat en la lectura de Terra baixa. Aniran dimarts 24 de març de 2009 a exposar-lo a la UAB (facultat d'educació de 9:30 a 10:30, aula 28); explicaran en exposicions simultànies en petit grup què significa interpretar un text poètic i no poètic (a partir d'una metàfora de C. Sandburg), per què Terra baixa és un clàssic (tria de 4 raons de les 14 de Calvino), aspectes simbòlics a l'obra (com ara els noms i el "riure"), Terra Baixa en connexió a un problema ben actual (la viòlencia de gènere) i els paral·lelismes argumentals entre Terra Baixa i Thelma & Louise. En quina mesura aquesta exposició podrà reflectir en tota la seva dimensió com hi hem arribat a treballar, no ho sabem; ha estat, us ho asseguro, un procés interessant i emocionant. Hi esteu convidades /convidats.
uns alumnes de 4t de sec. han realitzat un treball sobre la interpretació literària centrat en la lectura de Terra baixa. Aniran dimarts 24 de març de 2009 a exposar-lo a la UAB (facultat d'educació de 9:30 a 10:30, aula 28); explicaran en exposicions simultànies en petit grup què significa interpretar un text poètic i no poètic (a partir d'una metàfora de C. Sandburg), per què Terra baixa és un clàssic (tria de 4 raons de les 14 de Calvino), aspectes simbòlics a l'obra (com ara els noms i el "riure"), Terra Baixa en connexió a un problema ben actual (la viòlencia de gènere) i els paral·lelismes argumentals entre Terra Baixa i Thelma & Louise. En quina mesura aquesta exposició podrà reflectir en tota la seva dimensió com hi hem arribat a treballar, no ho sabem; ha estat, us ho asseguro, un procés interessant i emocionant. Hi esteu convidades /convidats.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina